FIRMĂ DE ÎNCREDERE
LIVE CHAT

Firma SALUB PREST SERVICE SRL Colectarea deșeurilor nepericuloase
a primit Certificatul Firmă Demnă de Încredere

Certificatul acordat pentru lipsa detectării opiniilor negative

Vezi raportul de audit

Arată
Ai găsit o opinie negativă despre această firmă? Click aici. error

SALUB PREST SERVICE SRL Colectarea deșeurilor nepericuloase

medal_ro_2017.png
medal_ro_2019.png
medal_ro_2017.png
medal_ro_2019.png
medal_ro_2017.png
medal_ro_2019.png

Descrierea firmei

Cod poștal: 077175
Localitate: Ștefăneștii de Jos
Stradă: str Bicaz nr 14,loc Stefanestii de Jos
NIP: 37064577
Email: office@salubprest.ro
Telefon: Arată

Descrierea firmei

SC SALUB PREST SERVICE SRL, este o companie relativ noua pe piata serviciilor de salubrizare, avand un colectiv de profesionisti, cu vasta experienta in domeniu, cu zeci de ani experienta pe probleme de salubritate si mediu, echipa formata din oameni tineri si ambitiosi, in permanenta la zi cu legislatia si ultimele noutati. Prezenta prezentare stabileste condiţiile de desfăsurare a activităţilor specifice serviciului de salubrizare, stabilind nivelurile de calitate si condiţiile tehnice necesare funcţionării acestui serviciu în condiţii de eficienţă si siguranţă, pe care trebuie sa le cunoastem . Specificaţiile tehnice care definesc caracteristicile referitoare la nivelul calitativ, tehnic si de performanţă, siguranţă în exploatare, precum si sisteme de asigurare a calităţii, terminologia, condiţiile pentru certificarea conformităţii cu standard relevante sau altele asemenea. MISIUNE ORGANIZATORICA SALUB PREST SERVICE SRL Pe toata durata unui posibilcontract incheiat cu oricare din entitati, SC SALUB PREST SERVICE SRL va asigura: • respectarea legislaţiei, normelor, prescripţiilor si regulamentelor privind igiena muncii, protecţia muncii, gospodărirea apelor, protecţia mediului, urmărirea comportării în timp a construcţiilor, prevenirea si combaterea incendiilor; • exploatarea, întreţinerea si reparaţia instalaţiilor si utilajelor cu personal autorizat, în funcţie de complexitatea instalaţiei si specificul locului de muncă; • respectarea indicatorilor de performantă si calitate stabiliţi prin contractul de concesiune a serviciului si precizati în regulamentul de functionare al serviciului de salubrizare; • furnizarea către beneficiari, respectiv A.N.R.S.C., a informaţiilor solicitate si accesul la documentaţiile si la actele individuale pe baza cărora prestează serviciul de salubrizare, în condiţiile legii; • respectarea angajamentelor luate prin contractele de prestare a serviciului de salubrizare; • prestarea serviciului de salubrizare la toţi utilizatorii ( in cazul in care beneficiar este o comuna), colectarea întregii cantităţi de deseuri menajere comunale, cu excepţia celor cu regim special si lăsarea în stare de curăţenie a spaţiului destinat depozitării recipientelor de precolectare; • aplicarea de metode performante de management care să conducă la reducerea costurilor de operare; • ţinerea unei evidenţe a gestiunii deseurilor si raportarea periodică a situaţiei autorităţilor competente, conform reglementărilor în vigoare; • personalul necesar pentru prestarea activităţilor asumate prin contract; • alte condiţii specifice stabilite de autoritatea administratiei publice locale. De asemenea, SALUB PREST SERVICE SRL : • respecte prevederile legale si de reglementare si cerintele de calitate, mediu, sanatate si securitate în munca conform standardelor de referinta; • stabileasca politici, programe si practici pentru conducerea proceselor si activitatilor pe care le desfasoara, într-o maniera de respect fata de calitate, mediu, sanatate si securitate în munca; • garanteze asigurarea resurselor necesare pentru îndeplinirea obiectivelor generale stabilite în declarații de politici în domeniul calitatii, mediului, sanatatii si securitatii în munca. • respecte angajamentele luate prin contractul de prestare a serviciului de salubrizare; • aplice metode de performanta de management care sa reduca costurile de operare astfel: 1. Oamenii vor fi invatati sa foloseasca produse care prin modul de fabricare, utilizare sau eliminare sa nu aiba un impact asupra mediului prin campanii de constientizare impreuna cu Autoritatea Publica Locala si operatorul, prin intalniri lunare in scoli si gradinite, prin fluturasi impartiti populatiei prin angajatii societatii si in colaborare cu diferite institutii ale statului precum si parteneri externi. 2. Se va pune accent pe valorificare si reciclare din deseurile menajere de la persoanele fizice cat si persoanele juridice printr-un pret scazut la colectare, precum si un tariff diferentiat pentru agentii economici, generatorii de orice tip de deseu, obligativitate si in sarcina acestora de a elimina selectiv deseurile la sursa. 3. Cu un astfel de cost diferential pentru toate tipurile de deseuri, agentii economici vor avea costuri mai mici si astfel adaosul comercial va putea scadea, in final pretul de la raft al produselor va fi mai mic si astfel va avea un rulaj mai mare de marfa. 4. Se va crea o colaborare intre autoritatea publica locala si operator si intre cetateni prin campanii gratuite cu scop informativ si cu rezultate finale, astfel, dorim sa atingem in primul an contractual un nivel de pregatire pentru reutilizare si reciclare de 25%, cum ar fi hartie, metal, plastic si sticla provenind din deseurile menajere si, dupa caz, provenind din alte surse, in masura in care aceste fluxuri de deseuri sunt similare deseurilor care provin din deseurile menajere, asa cum este dat de operatiunile de tratare mecanica si sortare pentru deseurile municipale cu continut de reciclabile valorificabile prin activitatea de tratare mecanica si sortare, asa cum prevede cerinta din caietul de sarcini. 5. Pana la finalul contractului, procentul urmeaza sa creasca, astfel că la finalul contractului se va atinge un nivel de pregatire pentru reutilizare si reciclare de peste 45% din masa totala a cantitatilor de deseuri cum ar fi: hartie, metal, plastic si sticla provenite din deseurile menajere si, dupa caz, provenind din alte surse, in masura in care aceste fluxuri de deseuri sunt similar deseurilor care provin din deseurile menajere. 6. Printr-un program de educare cetatenii comunei vor fi informati asupra practicilor legate de colectarea, tratarea si eliminarea deseurilor punandu-se accent pe implicare tot mai activa a acestora. In acest sens se vor continua si intensifica: • campaniile sistematice de informare privind cantitatile, investitiile, costurile de colectare, tratare sau depozitare; • consultarile publice; • se va colabora cu institutii publice de educatie: inspectoratul scolar, unitati de invatamant scolar si prescolar. 7. Vom realiza impreuna cu Primaria calendarul zilelor de colectare si ritmul in functie de necesitatile aparute: de la populatie o data pe saptamana si de la agentii economici si institutii publice o data pe saptamana. 8. Colectarea, transportul si depozitarea DEEE se va face doar in timpul campaniilor organizate; Aceasta activitate se va asigura de catre SC SALUB PREST SERVICE SRL cu titlu gratuit (fără a percepe tarife suplimentare în afară de cele asumate prin formularul de ofertă). 9. Vom asigura colectarea separata, pe cheltuiala proprie (fără a percepe tarife suplimentare în afară de cele asumate prin formularul de ofertă) pentru diferite tipuri de deseuri cum ar fi: hartie, metal, plastic si sticla. In vederea stimularii colectarii separate a desurilor de la populatie, autoritatile publice locale aplica ca instrument economic „ platesti cat arunci „ acolo unde este posibil din punct de vedere tehnic, economic si al protectiei mediului. 10. SC SALUB PREST SERVICE SRL, este in implementarea acestui aspect prin aplicarea sistemului de cantarire pe autospecialele din dotare, fiind primul operator din Romania care va implementa legislatia in vigoare. 11. Vom ajuta, la solicitarea reprezentanților autorității contractante, pentru dotarea unor puncte de colectare, cu recipiente dimensionate conform necesităților (pubele sau containere), în anumite zone în care se desfășoară diferite activități cultural/artistice/sportive, etc. 12. În vederea realizării activităţii de colectare separată, punctele de colectare amenajate sunt dotate, conform legii, cu recipiente si containere de colectare prin grija autoritatii publice locale conform legislatiei. 13. Recipientele si containerele folosite pentru colectarea separată a diferitelor tipuri de deseuri vor fi inscripţionate cu denumirea deseurilor pentru care sunt destinate si marcate în diverse culori prin vopsire sau prin aplicare de folie adezivă, conform prevederilor Ordinului ministrului mediului si gospodăririi apelor si al ministrului administraţiei si internelor nr. 1.281/2005/1.121/2006, privind stabilirea modalităţilor de identificare a containerelor pentru diferite tipuri de materiale în scopul aplicării colectării selective. 14. Numarul de recipiente de colectare a deseurilor comunale se stabileste conform tabelului din Standardul SR 13387:1997, Salubrizarea localităţilor. Prescripţii de proiectare a punctelor pentru precolectare. 15. În vederea prevenirii utilizării fără drept a recipientelor de colectare a deseurilor comunale, acestea vor fi inscripţionate cu un marcaj de identificare realizat astfel încât să nu poată fi sters fără ca prin această operaţie să nu rămână urme vizibile. 16. Prestarea activităţilor de precolectare, colectare si transport al deseurilor comunale, inclusiv a deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu excepţia celor cu regim special, de catre SC SALUB PREST SERVICE SRL se va executa astfel încât să se realizeze: • continuitatea activităţii, indiferent de anotimp si condiţiile meteo, cu respectarea prevederilor contractuale; • corectarea si adaptarea regimului de prestare a activităţii la cerinţele utilizatorului; • controlul calităţii serviciului prestat; • respectarea instrucţiunilor/procedurilor interne de prestare a activităţii; • ţinerea la zi a documentelor cu privire la prestarea serviciului; • respectarea regulamentului serviciului de salubrizare aprobat de autoritatea administraţiei publice locale în condiţiile legii; • prestarea activităţii pe baza principiilor de eficienţă economică, având ca obiectiv reducerea costurilor de prestare a serviciului; • asigurarea capacităţii de transport al deseurilor, pentru prestarea serviciului la toţi utilizatorii din aria administrativ-teritorială a comunei încredinţate; • reînnoirea parcului auto, în vederea cresterii eficienţei în exploatarea acestuia, încadrării în normele naţionale privind emisiile poluante si asigurării unui serviciu de calitate; • îndeplinirea indicatorilor de calitate a prestării activităţii, specificaţi în regulamentul serviciului de salubrizare; • asigurarea, pe toată durata de executare a serviciului, de personal calificat si în numar suficient. 17. Vom administra si exploata obiectul contractului cu eficienţă maximă pentru a conserva si dezvolta valoarea acestuia pe toată durata lui. 18. Fractia biodegradabilă din deseurile menajere si similare va fi colectata de cei ce le produc si vor fi transportate si predate la instalaţiile de tratare stabilite de unitatea administrativ-teritorială, la rampa de compost aflata pe teritoriul fiecarei . 19. Tarifele se vor calcula in functie de metodologia de calcul admisa de A.N.R.S.C., kg/locuitor rural/zi = 0.7kg/locuitor/zi si kg/locuitor urban/zi = 1kg/locuitor/zi In consecinta o persoana genereaza 0.7*31zile = 21.7 kg deseuri/luna. 20. Pentru tarifele de la institutiile publice si agentii economici, tarifele vor fi exprimate in mc, deoarece , densitatea deseurilor colectate intr=o luna prin confirmarea formularelor de incarcare descarcare, emise la fiecrae zi de prestatie centralizate vor insuma o cantitate de deseuri, conform densitatilor deseurilor pe tipuri de deseuri, rezulta tarife /mc. SC SALUB PREST SERVICE SRL presteaza servicii de salubrizare astfel încât sa asigure:  protejarea sănătăţii populaţiei;  protecţia mediului înconjurător;  menţinerea curăţeniei si crearea unei estetici corespunzătoare a localităţilor;  conservarea resurselor naturale prin reducerea cantităţii de deseuri si reciclarea acestora;  continuitatea serviciului. SC SALUB PREST SERVICE SRL indeplineste urmatoarele conditii obligatorii: a) conform ORDONANTA NR.58/19.08.2016 pentru modificarea si completarea unor acte normative cu impact asupra domeniului achizitiilor publice , din M.O. nr.738/22.08.2016 , cf. ART.IV " contrcatele in curs de executare si procedurile de atribuire in curs de desfasurare la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta care s-au incheiat sau initiat cu respectarea dispozitiilor legale in materiea achizitiilor publice si concesiunilor de lucrari si de servicii se definitiveaza pe baza prevederilor legale in vigoare la data initierii acestora, cu exceptia obligarii ofertantilor de a prezenta licenta ANRSC , in consecinta SC SALUB PREST SERVICE SRL, va demara in termen legal obtinerea Licentei ANRSC, daca se va impune. b) SC SALUB PREST SERVICE SRL este in procedura de autorizare la Autoritatea de pe raza jud. Ilfov/Ialomita pentru obtinerea Autorizatiei de mediu conform legislatiti in vigoare c) asigura colectarea separată la sursa, (fără a percepe tarife suplimentare înafară de cele asumate prin formularul de ofertă) pentru diferite tipuri de deseuri cum ar fi: hartie, metal, plastic si sticla. SC SALUB PREST SERVICE SRL :  deţine toate documentele necesare de însoţire a deseurilor transportate, din care să rezulte provenienţa deseurilor/locul de încărcare, tipurile de deseuri transportate, locul de destinaţie si, după caz, cantitatea de deseuri transportate si codificarea acestora conform legii(Anexa 3 cf HG 1061/2006);  foloseste traseele cele mai scurte si/sau cu cel mai redus risc pentru sănătatea populaţiei si a mediului si care au fost aprobate de autorităţile administraţiei publice locale;  nu abandoneze deseuri pe traseu si să le ridica în totalitate pe cele ale utilizatorilor sau cele existente pe traseul de colectare si transport, cu excepţia celor periculoase care nu sunt înglobate în deseurile comunale;  informeaza populaţia privind colectarea separată a deseurilor, precum si modalităţile de prevenire a generării deseurilor. Informarea si constientizarea populaţiei se va realiza prin campanii de informare si constientizare prin colaborare cu furnizorul de servicii de campanii de promovare, constientizare si implementare a colectarii selective de deseuri prin distribuţia de pliante, brosuri, afise, prin activităţi educative, prin clipuri publicitare la radio si televiziune, conform legii, Administratia Publica Locala trebuie sa reduca deseurile depozitate la groapa de gunoi cu 25% in primul an de contract. Neindeplinirea acestei tinte este penalizata prin Fondul de Mediu. Cetatenii doresc sa colecteze selectiv, insa infrastructura, deocamdata insuficienta la domiciliu si locul de munca, nu permite acest lucru, insa se va putea realiza cu ajutorul SC SALUB PREST SERVICE SRL. Raportarea in timp real a cantitatii de deseuri valorificabile va putea fi realizata numai impreuna cu Autoritatea Publica Locala. Avantajele acestui sistem le va avea Autoritatea Publica Locala care isi va reduce cantitatea de deseuri depozitata la groapa de gunoi, asadar, taxele acestora catre Fondul de Mediu vor fi diminuate, sau nu vor exista. Marketingul eficient cu puternic impact social, pozitiv, astfel va avea ca efect ridicarea semnificativa a calitatii vietii locuitorilor.  asigura prestarea serviciului de salubrizare, conform prevederilor contractuale si cu respectarea unui regulament cadru, prescripţiilor, normelor si normativelor tehnice în vigoare; Operatorul va presta activitățile serviciului de salubrizare ce fac obiectul contractului cu eficienţă maximă pentru a conserva și dezvolta valoarea acestuia pe toată durata contractului. • În cadrul contractelor încheiate cu utilizatorii se vor stipula standardele, normativele si tarifele legale, valabile la data încheierii acestora. • Contractele de prestări servicii se vor încheia cu următoarele categorii de utilizatori: a) asociaţii de proprietari/locatari, prin reprezentanţii acestora; b) operatori economici; c) instituţii publice. • Punctele de colectare selectivă se vor stabili, de comun acord, de către autoritatea contractanta si SC SALUB PREST SERVICE SRL. Amenajarea punctelor de colectare selectivă va fi făcută de către Autoritatea Publica Locala, , in limita bugetului alocat. Dotarea punctelor de colectare selectivă se va efectua de către Autoritatea Publica Locala cu containere pe fracții de deșeuri (fractie umeda si fractie uscata). După colectare, deseurile menajere si deseurile similare vor fi supuse procesului de sortare/ tratare. • Colectarea deseurilor menajere si similare se poate face în următoarele moduri: • colectarea în containere/recipiente închise deţinute de utilizatorii finali ; • Colectarea deseurilor comunale se efectuează folosindu-se autovehiculele ofertate, special echipate pentru transportul acestora • Vehiculele vor fi încărcate astfel încât deseurile să nu fie vizibile si să nu existe posibilitatea împrăstierii lor pe calea publică. Fiecărui vehicul i se va asigura personalul necesar pentru executarea operaţiunilor specifice, în condiţii de siguranţă si de eficienţă. • Încărcarea deseurilor comunale în autovehiculele transportatoare se face direct din recipiente. Este interzisă descărcarea recipientelor pe sol în vederea încărcării acestora în autovehicule. • Personalul care efectuează colectarea este obligat să manevreze recipientele astfel încât să nu se producă praf, zgomot sau să se răspândească deseuri în afara autovehiculelor de transport. După golire, recipientele vor fi asezate în locul de unde au fost ridicate. • În cazul deteriorării unor recipiente, pungi/saci de plastic si al împrăstierii accidentale a deseurilor în timpul operaţiunii de golire, personalul care execută colectarea este obligat să încarce întreaga cantitate de deseuri în autovehicul, astfel încât locul să rămână curat, fiind dotat corespunzător pentru această activitate. • Personalul care execută colectarea este obligat să încarce în autovehicule întreaga cantitate de deseuri existente la punctele de colectare, lăsând locul curat si măturat chiar dacă există deseuri comunale amplasate lângă containerele de colectare. • În cazul în care în/lângă recipientele sau containerele de colectare sunt depozitate si deseuri din construcţii, acestea vor fi colectate separat, după caz, înstiinţând în scris utilizatorul despre acest fapt, precum si despre suma suplimentară pe care trebuie s-o plătească pentru colectarea acelor deseuri. • Deseurile voluminoase constau în deseuri solide de dimensiuni mari, precum mobilier, covoare, saltele, obiecte mari de folosinţă îndelungată, altele decât deseurile de echipamente electrice si electronice, care nu pot fi preluate cu sistemele obisnuite de colectare a deseurilor comunale. • Deseurile voluminoase provenite de la deţinătorii de deseuri vor fi colectate periodic de către SC SALUB PREST SERVICE SRL, conform unui program întocmit si aprobat de autoritatea administraţiei publice locale. • Colectarea se va realiza separat, pe categorii de deseuri, prin stabilirea zilelor si intervalului orar de asa natură încât deţinătorii de deseuri voluminoase să poată preda aceste deseuri, iar SC SALUB PREST SERVICE SRL să poată asigura colectarea si transportul periodic al deseurilor voluminoase spre instalaţiile de tratare. • Deseurile voluminoase vor fi transportate de deţinătorul acestora în vederea preluării de către SC SALUB PREST SERVICE SRL, în locurile stabilite de autoritatea locală si amenajate în acest scop si unde există căi de acces pentru mijloacele de transport. Dacă acest lucru nu este realizabil, din cauza spaţiului limitat, deseurile vor fi aduse de deţinător în alte locuri special stabilite de autoritatea administraţiei publice locale sau direct la mijlocul de transport în locul/la data/ora stabilite, astfel încât să nu fie incomodată circulaţia rutieră. • Colectarea deseurilor voluminoase se poate face si direct de la deţinătorul acestora, în urma solicitării adresate către SC SALUB PREST SERVICE SRL, cu specificarea caracteristicelor si cantităţilor acestora. În această situaţie, SC SALUB PREST SERVICE SRL poate să stabilească o altă dată si oră decât cea aprobată de autoritatea administraţiei publice locale, în cadrul programelor de colectare a deseurilor voluminoase, dacă operaţia de colectare, prin corelarea volumului deseurilor preluate si capacitatea de transport afectată, se justifică din punct de vedere economic. • SC SALUB PREST SERVICE SRL va avea un sistem de evidenţă a gestionării deseurilor voluminoase din care să rezulte: a) data în care s-a realizat colectarea, transportul si depozitarea la instalaţia de tratare; b) punctele de colectare de unde s-a făcut colectarea; c) cantităţile totale preluate de la populaţie, persoane juridice de drept public si privat; d) cantităţile de deseuri rezultate în urma tratării, pe sortimente; e) cantităţile ce urmează a fi transportate la depozitul de deseuri. • SC SALUB PREST SERVICE SRL va acţiona pentru implicarea deţinătorilor de deseuri în gestionarea eficientă a acestora si transformarea treptată a producătorilor de deseuri în "operatori activi de mediu", cel puţin la nivelul habitatului propriu. • SC SALUB PREST SERVICE SRL va asigura condiţiile materiale pentru realizarea colectării separate, în punctele de colectare selectivă ofertate, în paralel cu informarea si constientizarea utilizatorilor cu privire la tipurile de deseuri care se depun în recipientele de colectare. TRANSPORTUL DESEURILOR • Traseele de transport al deseurilor comunale vor fi stabilite de comun acord cu operatorul activităţii si se va tine cont de cea mai scurta ruta, pentru eficientizarea costurilor si fundamentarea unui tarif cat mai avantajos. • Depozitul de deseuri în care se va depozita fracţia inutilizabilă este depozitul cu care SC SALUB PREST SEVICE SRL are încheiat contract (contract nr VIVANI STATIE DE SORTARE URZICENI SA pentru rampa ecologica autorizata; contract nr.217/04.07.2017, incheiat cu GREENTECH SA pentru rampa ecologica autorizata materiale reciclabile). • Cursele vor fi începute de fiecare dată din acelasi punct si vor urma acelasi traseu pentru a evita variaţia orelor de colectare, prevăzute în regulamentul de salubrizare si în contractul încheiat. • SC SALUB PREST SERVICE SRL răspunde si garantează material si financiar de buna desfăsurare a prestaţiei, calitatea si cantitatea stabilite. • SC SALUB PREST SERVICE SRL se obliga să încarce întreaga cantitate de deseuri menajere produse de utilizatorii finali, atât din containere si euro-pubele. • SC SALUB PREST SERVICE SRL va folosi sisteme adecvate de colectare a materialelor reciclabile si se va asigura de dirijarea acestora spre procesul de reciclare. În acest scop se vor asigura capacităţi adecvate de sortare si depozitare: recipiente separate prin grija operatorului de reciclare cu care este incheiat contrcat de valorificare. • Transportul deseurilor, în funcţie de tipul acestora, se realizează numai de SC SALUB PREST SERVICE SRL care va utiliza autovehicule destinate acestui scop, acoperite si prevăzute cu dispozitive de golire automată a recipientelor de colectare, care să nu permită împrăstierea deseurilor sau a prafului, emanarea de noxe sau scurgeri de lichide în timpul transportului. VIZIUNE SC SALUB PREST SERVICE SRL Promovarea unui comportament de tip ecologic modern in rândul cetățenilor; Colectarea separată a deșeurilor, un comportament responsabil liber consimțit în contextul unei societăți moderne în care mediul joacă un rol primordial; Intr-o societate în continuă dezvoltare, echipa noastră caută să furnizeze cele mai noi și competente soluții și servicii, astfel încât să satisfacem nevoile cetățenilor noștri. VALORI SC SALUB PREST SERVICE SRL • Respect pentru ceilalți; • Lucrul în echipă; • Responsabilitate; • Experiență; • Calitate. RESURSE UMANE - STRUCTURA ORGANIZATORICA SC SALUB PREST SERVICE SRL va asigura executia serviciului de salubrizare cu urmatoarea structura organizatorica: • Responsabil cu mecanizarea si transportul - Marinac Ion, certificat de competenta profesionala pentru transportul rutier national si international de marfa nr. 28060/ 24.07.2009, eliberat de Ministerul Transporturilor si Infrastructurii; diploma de licenta nr. 93/15.03.2012, eliberata de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii; • Sef structura colectare si transport deseuri Director General – Dumitru (Apostol) Luminita, diploma licenta nr. 3141/ 17.01.2013, eliberata de Ministerul Educatiei, Cercetarii,Tineretului si Sportului; • Responsabil contractare , facturare si evidenta clienti - Conachi Daniela, diploma de licenta nr. 1788/ 14.05.2003, eliberata de Ministerul Educatiei si Cercetarii; • Specialist managementul deseurilor - TIREI STEFAN VLADIMIR si DUMITRU ELENA LUMINITA

Rezultatul detaliat al studiului nostru:

Lista site-urilor ce conțin comentarii:

Portal

Lipsă

Prezență în portalurile cu opinii:

Portal

Numărul de evaluări

Lipsă
Lipsă

Prezență pe social media:

Portal

Numărul de evaluări

Lipsă
Lipsă

Comentarii pe Internet

Lipsă

Mărcile firmei tale

Marcă

Sursă

Mențiuni

SALUB PREST SERVICE SRL
topfirme.com
72
Alte mărci
-
257

Ai o firmă?
Verifică gratuit dacă firma ta poate primi Certificatul Firmă Demnă de Încredere

Verifică