FIRMĂ DE ÎNCREDERE
LIVE CHAT

Firma M.G.A. Q-EXPERT S.R.L.
a primit Certificatul Firmă Demnă de Încredere

Certificatul acordat pentru lipsa detectării opiniilor negative

Vezi raportul de audit

Arată
Ai găsit o opinie negativă despre această firmă? Click aici. error

M.G.A. Q-EXPERT S.R.L.

medal_ro_2019.png
medal_ro_2020.png
medal_ro_2021.png
medal_ro_2019.png
medal_ro_2020.png
medal_ro_2021.png
medal_ro_2019.png
medal_ro_2020.png
medal_ro_2021.png

Descrierea firmei

Cod poștal: 021712
Localitate: București
Stradă: sos Iancului nr 9, bl 109 A, sc 1, et 5, ap 43, sector 2
NIP: 40072626
Email: office@mgaqexpert.ro
Telefon: Arată

Descrierea firmei

M.G.A. Q-EXPERT, societate de drept român cu răspundere limitată și capital integral autohton, oferă consultanță, îndrumare și asistență operațională în domeniul afacerilor și managementului, venind astfel în sprijinul firmelor și altor organizații cu soluții adecvate de optimizare și continuitate a activității pentru atingerea obiectivelor stabilite, la un nivel al calității acceptat de standardele europene și în conformitate cu legislația europeană și națională. M.G.A. Q-EXPERT dispune de o echipă multidisciplinară, alcătuită din specialiști cu profesii diferite, fiecare dintre ei având o experiență de peste 20 de ani în domeniul său de activitate, fie în sectorul privat, fie în cadrul unor instituții de importanță ale statului. M.G.A. Q-EXPERT este certificată ISO 9001:2015 și ISO 27001:2013 SERVICII: I. Afaceri și Management: • Întocmirea unui Plan de afaceri; • Întocmirea unui Studiu de fezabilitate; • Efectuarea Analizei diagnostic a companiei; • Consultanță pentru societăți aflate în dificultate financiară; • Întocmirea unui Plan de reorganizare. II. GDPR (The EU General Data Protection Regulation):  Implementarea RGPD: • Auditul situației curente; • Cartografierea (maparea) activităților de prelucrare a datelor cu caracter personal; • Realizarea Evaluării impactului asupra protecției datelor cu caracter personal (DPIA); • Realizarea politicilor și procedurilor de lucru; • Trainingul angajaților; • Audit la un termen stabilit sau când situația impune.  Externalizare DPO (Data Protection Officer): Preluăm rolul de DPO (Responsabil cu Protecția Datelor cu Caracter Personal), asigurând următoarele: • Informarea organizației și a persoanelor vizate cu privire la drepturile și obligațiile lor în baza legislației privind protecția datelor cu caracter personal; • Monitorizarea modalității în care organizația respectă legislația privind protecția datelor cu caracter personal și standardele specifice la care organizația a aderat; • Emiterea de recomandări și oferirea asistenței de specialitate organizației cu privire la interpretarea și aplicarea prevederilor legislației privind protecția datelor cu caracter personal; • Gestionarea relației cu autoritatea de supraveghere in domeniul protecția datelor cu caracter personal – ANSPDCP; • Respectarea principiului obiectivității în domeniul protecția datelor cu caracter personal; • Asigurarea și gestionarea registrului de evidență al prelucrării datelor cu caracter personal; • Gestionarea și coordonarea resurselor umane, financiare, tehnice necesare realizării sarcinilor și activităților specifice domeniului protecției datelor cu caracter personal; • Organizarea de sesiuni de informare și de instruire profesională continuă a salariaților cu privire la obligațiile care le revin potrivit legislației naționale și europene referitoare la protecția datelor cu caracter personal; • Monitorizarea aplicării instrumentelor și metodelor de îmbunătățire a eficacității sistemului de management al securității informației; • Analizarea și evaluarea riscurilor de prelucrare a datelor cu caracter personal. III. Analiza de Risc la Securitatea Fizică: Analiza de risc la securitatea fizică constituie fundamentul adoptării măsurilor de securitate a obiectivelor, bunurilor şi valorilor prevăzute de Legea nr. 333/2003, transpuse în Planul de pază şi Proiectul sistemului de alarmare. Efectuarea Analizei de risc la securitatea fizică implică parcurgerea următoarelor etape: 1. Definirea parametrilor interni şi externi care generează şi/sau modifică riscurile la securitatea fizică a unităţii; 2. Stabilirea metodei şi a instrumentelor de lucru; 3. Identificarea tuturor riscurilor la securitatea fizică, a zonelor de impact, a evenimentelor şi cauzelor riscului, precum şi a potenţialelor consecinţe; 4. Analizarea riscurilor la securitatea fizică; 5. Estimarea riscurilor unităţii beneficiare; 6. Întocmirea Raportului de evaluare şi tratare a riscurilor la securitatea fizică. Raportul de evaluare şi propuneri de tratare a riscului la securitate fizică cuprinde următoarele capitole: I. Nominalizarea unităţii, obiectul de activitate şi scopul evaluării; II. Amplasarea geografică a unităţii, vecinătăţi, căi de acces, alţi factori externi cu impact asupra activităţii unităţii; III. Cadru organizaţional intern, politici şi responsabilităţi privind securitatea fizică; IV. Sursele de risc la securitate fizică, zonele de impact, evenimentele şi cauzele riscului identificate pentru unitatea evaluată, precum şi potenţialele consecinţe asupra persoanelor şi activităţii; V. Analizarea riscurilor identificate; VI. Estimarea riscurilor la securitate fizică; VII. Stabilirea cerinţelor, măsurilor şi mecanismelor de securitate pentru sistemul ce urmează a fi implementat, de ordin structural, tehnic, tehnologic şi operaţional; VIII. Estimarea costurilor de securitate în funcţie de măsurile de securitate propuse şi nivelul de risc asumat; IX. Concluziile raportului în care se propun una sau mai multe opţiuni de tratare a riscului în vederea încadrării domeniul acceptabil al riscului de securitate fizică. Analiza de risc la securitatea fizică se efectuează înaintea instituirii măsurilor de securitate şi se revizuieşte în una dintre următoarele situaţii: 1. Cel puţin o dată la 3 ani, pentru corelarea cu dinamica parametrilor interni şi externi care generează şi/sau modifică riscurile la securitatea fizică a unităţii; 2. În cel mult 60 de zile de la producerea unui incident de securitate la unitatea respectivă; 3. În cel mult 30 de zile de la modificarea caracteristicilor arhitecturale, funcţionale sau a obiectului de activitate al unităţii. Sancțiuni aplicabile: 1. Începând cu data de 1 iulie 2018, toate unitățile sunt obligate să aibă Analiza de risc la securitatea fizică. 2. Neefectuarea Analizei de risc la securitatea fizică se sancționează cu amendă de la 10.000 la 20.000 de lei.

Rezultatul detaliat al studiului nostru:

Lista site-urilor ce conțin comentarii:

Portal

Lipsă

Prezență în portalurile cu opinii:

Portal

Numărul de evaluări

Lipsă
Lipsă

Prezență pe social media:

Portal

Numărul de evaluări

Lipsă
Lipsă

Comentarii pe Internet

Lipsă

Mărcile firmei tale

Marcă

Sursă

Mențiuni

M.G.A. Q-EXPERT S.R.L.
topfirme.com
9
Alte mărci
-
114

Ai o firmă?
Verifică gratuit dacă firma ta poate primi Certificatul Firmă Demnă de Încredere

Verifică